blog&brand
Backדברים שלמדתי בכנס הווב השנתי – איך לייצר קרבה ולהגדיל את כמות הפניות באתר שלכםן
אם אתם בעלי או בעלות אתר אינטרנט,
שאלו את עצמכם איך נראה דף יצירת הקשר או טופס הליד שלכם.
אם אנחנו בנינו לכם את האתר, לרוב יהיה מקום לטקסט ולטופס השארת פרטים.
השאלה הבאה היא –
מה כתוב בדף הזה והאם הוא מעורר במשתמש איזה רצון לקירבה או איזושהי תחושת שייכות?
ברוב המקרים התשובה היא לא!
כתובים שם פרטי התקשרות ובמקסימום איזו כותרת בסגנון – 'צרו עמנו קשר'.
קצת קריר, לא?
אני מניחה שהלקוחות שלכם חשובים לכם, כמו שאתם לנו,
ואני מציעה לתת להם את התחושה הזאת גם באתר, ובעיקר בדף יצירת הקשר ובסביבת הטופס שלכם.
איך עושים את זה? מוסיפים פנייה אישית.
זה הכל.
דוגמאות:
זה הטופס באתר שלנו.
עקבו אחר החצים הורודים.
דוגמאות נוספות לטקסט מקרב:
– בואו נדבר על זה…
– יש לכם שאלות? דברו אתנו.
– נשמח לשמוע ממך ולענות על כל שאלה.
– הכי טוב שנפגש.
קחו לכם את זה כמשימה להשבוע.
עדכנתם את האתר? אל תשמרו לעצמכם – ספרו לי! רעיונות נוספים? כתבו לי.