תובנות לבעלי אתרים והשקת אתר PALRAM4U

חזרנו מכנס הווב והדיגיטל 2025 עם כמה תובנות רלוונטיות במיוחד לבעלי אתרים (אתםן) ולמי שבונה אותם (אנחנו):

  • חלוקה של טקסט לנושאים וכותרות –
    מחקר הראה שזה מעלה את רמת ההבנה מ־68% ל־81%
  • מגמת קיצור הטקסטים רק מתחזקת –
    כתיבה תמציתית, ברורה ותכל'סית משפרת את רמת הקשב והזכירות
  • שווה לשלב טקסטים במבנה של שאלות ותשובות –
    זה תורם לקידום גם מול מחוללי בינה מלאכותית
  • ותזכורת שתמיד רלוונטית –
    תוכן אותנטי ובעל ערך אמיתי למשתמש הוא המפתח

    מזכירה שבסוף זה תמיד חוזר לחוויה. 

ואם בהעברת חוויה עסקינן, קבלו את האתר החדש שהקמנו עבור חברת PALRAM 4U – 
הסטודנטיות והסטודנטים שלי כבר יודעים: אחת השאלות הראשונות שאנחנו שואלים בתהליך אפיון ועיצוב אתר היא – מה מטרת האתר?
במקרה הזה, המטרה הייתה ברורה: ליצור אתר שיתמוך בהתרחבות החברה לשוק הבינלאומי ויחזק את התחושה של מותג חזק, אמין ומתקדם תוך יצירת חוויה.

אז כן, אנחנו שמחים ונרגשים להשיק את האתר החדש של PALRAM 4U!

רוב המדפים המרשימים שאתם פוגשים בחנויות, ברשתות השיווק, בקוסמטיקה ובמאפיות – הם פרי היצירה של PALRAM 4U: מהתכנון והעיצוב בהתאמה אישית, דרך פתרונות תאורה מדויקים ועד ליישום מדוקדק בשטח. הכול נקי, מוקפד, מותאם ללקוח – ובכמעט אפס פסולת.

האתר מציג את תחומי הפעילות והיכולות של החברה תוך חלוקה נוחה וקלה לניווט ותוך חוויית גלישה דינמית ועדכנית שמדברת את שפת המידוף – סדר וראווה.

אנחנו ממש מאוהבים.
נשמח שתכנסו, כי את החוויה אפשר לקבל רק באמצעות גלישה באתר.

ספרו לנו מה חשבתם.

השאר את התגובה הראשונה