
מיתוג לספר 'המותג האנושי'
brand identity | book cover
מיתוג לספר 'המותג האנושי' של ד"ר אירית קאופמן, ספר שהוא מסע של בניית המותג האנושי שלכם, מסע שהוא מחויב המציאות כדי להתבלט ולהיות מבודלים.
מה עשינו בפרויקט הזה? – קודם כל נהננו מאירית, שהיא מותג אנושי ועסקי בפני עצמה.
בנינו שפה גרפית שהתחילה בעיצוב כריכת הספר והמשיכה עם עיצוב כל התוצרים השיווקיים הנלווים – מדבקות 'גם אני מותג אנושי' לשקיות, עיצוב רולאפ מלא בגאווה להשקה הסופר מכובדת, עיצוב ובניית אתר לספר ולרכישתו ועיצוב תוצרים גרפים לרשתות. אירית לא מפסיקה לשתף אותנו בתגובות שהיא מקבלת על העיצוב ועל הספר. המשך הצלחה בלהביא אנשים לזרוח!





