אימוטיב | בלוג מיתוג עיצוב גרפי ואתרים לעסקים brand blog
אימוטיב | אתרי אינטרנט | עיצוב תדמית

blog&brand

בלוג מיתוג לעסקים – שיתוף סיפורי לקוח, טיפים והמלצות, ידע מקצועי בתחומי עיצוב גרפי, מיתוג עסקי, עיצוב ובניית אתרים. פוסטים קצרים ומעשיים עבורכםן – שווה! הרשמו לניוזלטר שלנו לקבלת המאמרים לתיבת הדואל.

מרץ 27, 2024

איך אתםן שולחים.ות מידע על העסק שלכםן?

lilach

לפני פגישה ראשונית עם לקוח לעיתים תתבקשו לשלוח מידע מקדיםאולי תשכילו לשלוח גם ללא הבקשה,ואולי תרצו לפעול באופן אקטיבי ולשלוח ללקוח/לשת"פ םוטנציאלי. כך או כך, המטרה היא משותפת: שליחת מידע על מנת לייצר עניין ולהניע לפגישה, בה תאפשרו להתרשם יותר.

להמשך

ינואר 3, 2024

על מצגות עסקיות ועל שת"פ חדש

lilach

מצגות עסקיות – למה חשוב להשקיע בהן, הן מבחינת תכנון וכתיבת התוכן, והן מבחינת הנראות הויזואלית? למצגת יש את הכוח להכריע בהשגת המטרה – אם זה גיוס כספים / משקעים / לקוחות, העברת רעיון, העלאת מודעות ועוד.

להמשך

ספטמבר 12, 2023

"שימי לי לוגו על הרכב" – איך הופכים כל נסיעה להזדמנות עסקית

lilach

כשלקוח או לקוחה מבקשים ממני לשלב לוגו על הרכב שלהם, אני מייד מספרת להם על 'מתוק בלב'.במקרה הזה הלקוחות אמנם ידעו מה הם רוצים והבינו את הפוטנציאל -"רכב שיתפוס את העין על הכביש, עיצוב שייצר עניין, שישאלו 'מה זה?' "אבל הפידבקים היו עוצמתיים ממה שתארנו והתוצאות מהירות ממה שציפינו: עיצבנו רכב שהוא פצצת אנרגייה ורודה,…

להמשך

אוגוסט 2, 2023

אם יש לכםן אתר והביטוי: 'הנגשת אתר' מפחיד אתכםן – שווה לקרוא

lilach

הנושא החשוב הזה, הנגשת אתרים, שבמקור בא לעשות טוב ולהנגיש את האתר שלכםן לאוכלוסיות נוספות, הפך למלחיץ ומבלבל לבעלי אתרי אינטרנט. ובצדק. בעלי אתרים רבים מקבלים תביעות בסכומים של עשרות אלפי שקלים על כך שהאתר שלהם לא מונגש, או מכתבי התראה.

להמשך

יוני 14, 2023

דברים שלמדתי בכנס הווב השנתי – איך לייצר קרבה ולהגדיל את כמות הפניות באתר שלכםן

lilach

אם אתם בעלי או בעלות אתר אינטרנט, שאלו את עצמכם איך נראה דף יצירת הקשר או טופס הליד שלכם. אם אנחנו בנינו לכם את האתר, לרוב יהיה מקום לטקסט ולטופס השארת פרטים.

להמשך
אימוטיב | אתרי אינטרנט | עיצוב תדמית