"שימי לי לוגו על הרכב" - איך הופכים כל נסיעה להזדמנות עסקית | אימוטיב
אימוטיב | אתרי אינטרנט | עיצוב תדמית

"שימי לי לוגו על הרכב" – איך הופכים כל נסיעה להזדמנות עסקית

כשלקוח או לקוחה מבקשים ממני לשלב לוגו על הרכב שלהם, אני מייד מספרת להם על 'מתוק בלב'.
במקרה הזה הלקוחות אמנם ידעו מה הם רוצים והבינו את הפוטנציאל –
"רכב שיתפוס את העין על הכביש, עיצוב שייצר עניין, שישאלו 'מה זה?' "
אבל הפידבקים היו עוצמתיים ממה שתארנו והתוצאות מהירות ממה שציפינו:

עיצבנו רכב שהוא פצצת אנרגייה ורודה, ברוח המותג וב!התאמה למטרות שהוגדרו

עוד לפני שהוא עלה על הכביש, עלה פוסט לרשת עם תמונות של הרכב החדש.
יום למחרת נסגר אירוע עם לקוח חדש שראה את הרכב בפוסט!
טרם עלייתו לכביש.
כשכבר החל להסתובב בדרכים – ראשים הסתובבו, שאלות נשאלו, זכרונות נוצרו, עסקאות נסגרו. ובקרבת מקום הרכב הפך להיות מזוהה בין לילה בשל הנוכחות הייחודית שלו.
ומה עוד קרה? "כל מי שראה אותו חייך". המטרה הושגה בקלות.

ברור שלא לכל מותג מתאים רכב גדול, ורוד וצבעוני

אבל כן לכל מותג שיש רכב ושפה גרפית שנושאת את הערכים שלו ואת האנרגיה שלו – מיתוג רכב יכול להפוך לאפשרות כדאית.

לכן,

כשלקוחות מבקשים לשים 'רק לוגו' על הרכב, אני מציעה לבדוק התאמה של עיצוב לרכב כולו, מה שנקרא – עיטוף רכב. או עיטוף חלקי, ולהפוך כל נסיעה להזדמנות.

הרכב גם ככה נוסע על הכביש, אז למה שלא יחזק את המותג שלך על הדרך (כפילות לשון, כן)? למה שלא יעבוד עבורך וינכיח את הערכים ואת המסרים של העסק?

עוד שתי אנקדוטות לסיום,

בהשוואה לחלק משיטות השיווק האחרות, מיתוג הרכב מציע ערך מצוין ביחס למחיר. לאחר ההשקעה הראשונית בעיצוב ובביצוע, אין דרישות הוצאה נוספות לתצוגה, חשיפה וכו.

ולסיום, רכב ממותג יכול להוביל לאינטראקציות עסקיות בלתי צפויות. תאמינו לי.

השאר את התגובה הראשונה

אימוטיב | אתרי אינטרנט | עיצוב תדמית